Valg til Bestyrelsen for Harboøre Skole og Børnecenter

Fra næste skoleår er de to skoler blevet til én skole. Det bliver en rigtig spændende tid i bestyrelsen, hvor du kan få lov at sætte dit præg og være med til at forme den.

Der er 5 medlemmer af bestyrelsen, der er på valg, og ikke alle modtager genvalg, så vi har brug for dig, der vil være med til at lave de bedst mulige rammer for den nye skole.

Du bliver valgt ind i en overgangsbestyrelse for en 2-årig periode indtil den nye fælles bestyrelse for Tangen Skole vælges i foråret 2026, så det bliver en periode med stort fokus på det nye fælles fundament for Tangen Skole.

Der kræves ingen særlig uddannelse og forkundskaber.

Du skal have lyst til at være med; til at sige, hvad du mener.

Du skal have lyst til det brede samarbejde, og det er vigtigt, at du har blik for børnene lige fra børnehavealderen til 9. klasse og vores specialafdeling.

Måske har du særlig lyst til økonomi.

Måske er du særlig interesseret i værdiarbejdet.

Måske brænder du for de store linjer. Eller det praktiske.

Vi kan bruge alle slags. Det vigtigste er, at du vil trække i arbejdstøjet og åbne munden til møderne.

Vi mødes ca. 8 gange om året i bestyrelsen og møderne varer 2 timer med få undtagelser.

Kom og hør mere om arbejdet til valgmødet d. 27. februar 2024 kl. 19-20.

Eller tag fat i en af de nuværende bestyrelsesmedlemmer eller skoleleder Boris Loftager.

Bestyrelsen består af 7 forældrevalgte, hvoraf 2 skal repræsentere dagtilbuddet (børnehave og/eller SFO) og 1 skal repræsentere specialafdelingen.

Ved det kommende bestyrelsesvalg skal der vælges følgende:

3 forældre til børn i folkeskolen
2 forældre til børn i dagtilbuddet - herunder SFO

Valg til Bestyrelsen.pdf

Shape Created with Sketch.